na Siena verder Toscane in - Reisverslag uit Buonconvento, Italië van Corné Heck - WaarBenJij.nu na Siena verder Toscane in - Reisverslag uit Buonconvento, Italië van Corné Heck - WaarBenJij.nu

na Siena verder Toscane in

Blijf op de hoogte en volg Corné

08 Juni 2016 | Italië, Buonconvento

23e dag. Siena - buonconvento 49 km

Vanmorgen vanuit de camping nog een keer door Siena gereden met de 75fiets. Ook ' s morgens was het genieten van de Campo en de Duomo.
De bedoeling was b zo n km of 65 te fietsen met jet eind we beklimming van 8 km met de nodige percentages

Volgens mij heeft de bedenker van deze route een ander Garmin als degenen die hem fietsen. Misschien een keer laten ijken

Het landscAp na Siena was compleet anders als voor Siena. Mooie vergezichten gaf mij het gevoel dat ik in Limburg was maar dan wat groter en hoge

Helaas zijn het er maar
49 geworden. Na het fantastische weer in de morgen verschenen er al vroeg in de middag donkere wolken overal om me hee men rommelde het al Flink. Tegen 14 uur barstte het echt los. Keiharde regenbuien en onweer.

Even in een dorpje geschuild. Hopend fat het over zou gaan in een korte tijd als voorgaande dagen

Helaas was dat niet het geval. Het ging steeds harder regenen. Dit heeft tot 17 uur geduurd.
Daarom maar een hotelletje geboekt in Buonconvent

Het vervelende van vandaag was dat er een tik in mijn trapper zat. Helaas niet kunnen verhelpen met de spullen die ik bij me heb. Hopelijk is het mooiers ergs. Nog 275 km volhouden.
Morgen een zwaar begin. (Eerste 40 km)
Kijken waar we uitkomen!!!

  • 08 Juni 2016 - 21:37

    Jasper:

    Nu heel kort bij Montalcino! Probeer langs te gaan bij Castello Banfi: toch evrn wijn proeven en sfeer. Top!

  • 08 Juni 2016 - 21:38

    Willem:

    Corné!! Gaat je lukken :)
    Nog een dag of drie vier en we trekken hier ook een fles open. Lees elke dag met steeds meer plezier je verslagen.

  • 08 Juni 2016 - 21:54

    Gemmy:

    Túúrlijl gaan ook de laatste loodjes je lukken!! Ik weet het zeker!!
    Zet 'm op!! Wij moedigen je hier, vanaf de bank hahaha, met alle macht aan

  • 08 Juni 2016 - 22:37

    Peer:

    Corne...echt een mooie reis die je aan het maken bent.
    Succes met de laatste loodjes.
    Groet, Peer.

  • 08 Juni 2016 - 23:51

    Rene:

    Corne,
    Hou vol komt goed.
    Laatste stukje nog.
    Je moet maar denken 90 % zit erop.
    Gr van ons
    René

  • 09 Juni 2016 - 07:16

    Klaas:

    Ik weet niet welk merk fiets je heb maar de kraak in de trapper doet me denken aan een Giant .
    Het probleem bij dat merk zit in de inbus bout waar de trapper mee aan de trapas vast zit.
    Stevig aandraaien help meestal wel.
    Als je water op die verbinding spuit is het vaak even weg.
    Veel Succes.
    Klaas de Pelgrim

  • 09 Juni 2016 - 08:56

    Jaco:

    Corne, nog steeds heel leuk om je verslagen te lezen. Ik heb goed beeld bij de heuvels waar je tegenaan rijdt met de volgepakte fiets. Dat was voor mij een stuk makkelijker met een lichte Bianchi. Geniet nog van de vergezichten en e cappuchino's. Laatste "stukje" naar Rome en dan zit het er alweer op. Jeetje wat ga je als een speer. Veel Succes.
    Jaco.

  • 09 Juni 2016 - 10:11

    RIkie:

    HOi Corne,

    Vandaag wel erg veel bemoedigende reacties gehad. Is misschien ook wel nodig nu het einde in zicht komt (alhoewel) en je natuurlijk even aan het echte vakantiegevoel hebt kunt ruiken samen met je fietsvriendelijke in Sienna. MAar je weet ook Rome is erg mooi. Hopelijk houden je fiets en jij natuurlijk zich tot die tijd goed. Ook voor de volgende km's toi,toi.
    Knuffel
    .

    KEes en Rikie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corné

Actief sinds 23 April 2016
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 14929

Voorgaande reizen:

17 Mei 2016 - 29 Juni 2016

Fietstocht naar Rome

Landen bezocht: