Het aftellen is begonnen. - Reisverslag uit Son en Breugel, Nederland van Corné Heck - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen. - Reisverslag uit Son en Breugel, Nederland van Corné Heck - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen.

Door: Corné

Blijf op de hoogte en volg Corné

10 Mei 2016 | Nederland, Son en Breugel

Nog een klein weekje en dan begint mijn fietstocht naar Rome. Op dinsdag 17 mei 2016 vertrek ik.
Op dit moment ben ik mijn laatste voorbereidingen aan het doen.
Kijken wat ik allemaal mee wil nenemen of het past in mijn schitterende gele Ortlieb fietstassen.

Afgelopen nacht heb ik "proefgeslapen" in mijn éénpersoonstentje achter in de tuin. Met al mijn bagage erbij bleef er niet veel ruimte over voor mijzelf.
Al met al viel het niet tegen en heb ik goed geslapen.

Donderdag krijgt mijn fiets nog een onderhoudsbeurt en dan is het meeste wel geregeld.

Spannend, dat vind ik het zeker. De meest gestelde vraag aan mij is toch wel of ik er wel zin in had. Natuurlijk heb ik er zin in.
Ben wel heel benieuwd hoe het zal te gaan en wat ik er zelf van ga vinden.

Ik heb 2 keer een dagtocht gemaakt. Een keer naar Venlo en een keer naar Sittard. Dit gaf wel al meteen een heerlijk vakantiegevoel,


Nu thuis nog de laatste dingen regelen en dan ben ik er dinsdag helemaal klaar voor.






  • 10 Mei 2016 - 23:13

    Willem:

    Corné!!
    Fantastisch initiatief, ben erg benieuwd naar je verslagen. Een inspiratie voor een heleboel van ons!
    Groet,
    Willem

  • 11 Mei 2016 - 12:46

    Jasper:

    Corné, vooral veel plezier en mooi weer onderweg. Een hele ervaring rijker straks, dat zeker. Ik kijk er naar uit om je berichten te volgen. Gr, Jasper

  • 13 Mei 2016 - 09:52

    Susanne:

    Corné, vooral heel veel plezier en lekker van genieten.
    Leuk om je te kunnen volgen en nu al benieuwd naar je verhalen.
    En wel op tijd terug voor Zeeland hoor.
    Succes met het fietsen
    Groetjes
    Susanne

  • 15 Mei 2016 - 15:57

    Paul Goltstein:

    Ciao Corné,
    Jouw bagage doet mij denken aan een strafroute.
    Mooie uitdaging om jezelf te ontmoeten.
    En laat het je vooral overkomen.
    In gedachte rijd ik met je mee.
    Saluti, Paul

  • 15 Mei 2016 - 16:12

    Ghislaine:

    Corne, ook via deze weg wensen wij jou een ontzettend mooie reis toe. Alle soorten emotie zullen je vergezellen. Omarm 't en laat het je kracht geven!! We gaan je zeker volgen en hoop net als Suus dat je op tijd terug bent voor CAS!!

  • 15 Mei 2016 - 16:26

    Sigrid:

    Eindelijk is het dan bijna zover. Ik ga je volgen en ben erg benieuwd naar je verhalen. Ik moest nu al lachen om je opmerking dat de meest gestelde vraag was: "Heb er zin in?" Daar deed ik ook aan mee ;-) oeps! Ik zag je ook al helemaal in je tentje liggen met al je spullen. Ik wens je nog een mooie verjaardag thuis, veel fietsplezier en maak maar veel foto's. Ik kijk uit naar je verhalen!

    Groetjes Sigrid

  • 15 Mei 2016 - 17:11

    Rob:

    Hé Corné, respect voor je en voor deze geweldige uitdaging. Ik ga je volgen, dus laat van je horen/lezen zou ik zeggen. Safe trip !!
    Groet Rob

  • 15 Mei 2016 - 17:35

    Gemmy:

    Veilige reis en geniet met volle teugen!

  • 15 Mei 2016 - 23:08

    Maarten Verhagen:

    Nou Neelus !!! Dit gaat een groot avontuur worden , ik ga je zeker volgen laat wat van je horen , respect !!!! Heel veel plezier en succes
    Gr Maarten

  • 16 Mei 2016 - 09:52

    Mireille:

    Ook hier nog even een berichtje.... Wat een enorme geweldige ervaring kun jij straks op je levenslijst erbij zetten, jeetje! Laten gaan wie je denkt te moeten zijn (is mooi boek

  • 16 Mei 2016 - 11:14

    Jan Staals:

    De meeste kerels van jou leeftijd kopen in dit levens stadium waar in je nu zit meestal een cabrio, maar wat doet Mr van Heck die koopt een FIETS!!! Een stale ros om ermee naar Rome te fietsen. Ook al moeten de pk's uit je eigen beentjes komen heb ik hier wel vertrouwen in dat het je gaat lukken. Verkeerd rijden kan bijna niet meer nu je Garmin is ge-update. Heel veel succes en geniet van je vrij tijd.

  • 16 Mei 2016 - 11:50

    Mireille:

    Hmm er ging iets niet helemaal goed in het vorige berichtje. Nieuwe poging: Wat een enorme geweldige ervaring kun jij straks op je levenslijst erbij zetten, jeetje! Laten gaan wie je denkt te moeten zijn (is mooi boek :-)) en helemaal terug naar jezelf. In een nieuwe omgeving en met nieuwe mensen. Hoe gaaf. En de moeilijke momenten? Die moeten er zijn om daarna weer extra te kunnen genieten toch? Leuk om je zo te kunnen volgen, dan reizen we in gedachten met je mee. Veilige reis!

  • 16 Mei 2016 - 23:30

    Edwin En Ellen:

    Succes Corné en heel veel plezier!!

  • 17 Mei 2016 - 09:19

    Rene:

    Corne
    Heel veel goed weer en veel succes.
    We zullen je op de voet volgen, voor zover mogelijk
    gr. René

  • 17 Mei 2016 - 09:36

    Bert Brassé:

    Hoi Corné,

    Fijne vakantie. Ik ben wel benieuwd wat je allemaal gaat ontdekken......over jezelf ook natuurlijk. 'The unexamid life is not worth living' (Socrates) . Succes!
    Een goede en vooral veilige reis naar Rome.
    Chapeau dat je dit avontuur aangaat.

    Groetjes Bert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corné

Actief sinds 23 April 2016
Verslag gelezen: 481
Totaal aantal bezoekers 14980

Voorgaande reizen:

17 Mei 2016 - 29 Juni 2016

Fietstocht naar Rome

Landen bezocht: