Verona - Reisverslag uit Verona, Italië van Corné Heck - WaarBenJij.nu Verona - Reisverslag uit Verona, Italië van Corné Heck - WaarBenJij.nu

Verona

Door: Corné

Blijf op de hoogte en volg Corné

01 Juni 2016 | Italië, Verona

16e dag Brentino - Verona. 39 km

Vandaag een rustige dag gehad wat betreft het fietsen. De dag begon
mooi met heel veel zon. Daarom was het ook aangenaam vertoeven bij de wijnboer waar ik gisterenavond geslapen had. Het was schijnbaar een all in prijs want de voor wijn van de avond ervoor hoefde niet extra betaald worden,.

Tegen half 10 vertrokken om "even" de 40 km naar Verona af te leggen.
Het traject liep langs de Adige. Het was alles behalve gemakkelijk er
zaten nog enkele pittige beklimmingen in.
Vandaag grote stukken gefietst tussen de Adige en een gekanaliseerd
water wat ernaast liep.
Tegen half een was ik in Verona bij de b&b die ik geboekt had via booking.com.
De eigenaar kon er echter niet voor half 2 zijn, dus ben ik maar de
stad in gefietst.
Bij de plein voor de Arena aangekomen, heb ik eerst even staan
genieten van alles wat ik zag.
Ik werd eigenlijk meteen aangesproken door een echtpaar uit Oldenzaal.
Ze boden me meteen een stukje pizza aan en hebben wat foto's gemaakt.
Een middagje wat anders dan fietsen. Lekker wat rondgedwaald door de stad. Op advies van een kenner een ijsje gegeten bij ijssalon Patagonia. Was erg lekker.
Tegen 19 uur begon het weer hard te regenen en ben ik na te hebben
gegeten terug gegaan naar mijn b&b
Morgen de Povlakte

  • 02 Juni 2016 - 11:33

    Jacqueline :

    Hoi Corne,

    Verona...echt petje af voor je wat je tot nu toe bereikt hebt. Rome here you come! Verona is zeker een mooie stad en je hebt al zoveel moois gezien. Heel veel succes met de laatste kilometers die er aan komen, ciao!!

    Groetjes uit een ook best wel mooi Son en Breugel :)
    Jacqueline

  • 06 Juni 2016 - 20:19

    Jörgen:

    He kerel al een heel eind op weg sorry dat we niet eerder reageerde maar ANITA is niet zo handig met tablet heb veel respect voor je ng een straf weekje en dan heb je je doel bereikt hou je taai laatste loodjes groetjes de boys en ANITA en ik

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corné

Actief sinds 23 April 2016
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 14974

Voorgaande reizen:

17 Mei 2016 - 29 Juni 2016

Fietstocht naar Rome

Landen bezocht: