Nawoord - Reisverslag uit Son en Breugel, Nederland van Corné Heck - WaarBenJij.nu Nawoord - Reisverslag uit Son en Breugel, Nederland van Corné Heck - WaarBenJij.nu

Nawoord

Door: Corné

Blijf op de hoogte en volg Corné

19 Augustus 2016 | Nederland, Son en Breugel


Vandaag alle verslagen nog eens door gelezen en vele dingen van de tocht "opnieuw" beleefd.
Het is inmiddels al weer bijna 2 maanden geleden dat ik thuis gekomen ben uit Rome.

Het maken van het laatste verslag heb ik lang uitgesteld. Waarom? Ik heb eigenlijk geen idee. Misschien wel omdat het dan echt helemaal afgelopen is.
Ik vind het een geweldige tocht. De fietsroute van Reitsma naar Rome toe.

Ik heb er enorm veel plezier aan beleefd en vertel er nog regelmatig enthousiast over tegen een ieder die dit maar horen wil.
Het is een enorme ervaring geweest en ik zou het zo nog een keer doen.

Langs deze weg wil ik iedereen bedanken, die mijn verslagen gelezen heeft en er wel of geen bericht bijgeschreven heeft.
Deze berichten waren iedere keer weer leuk om te lezen.
Velen hebben ook via whats app gereageerd op de verslagen.

Hardstikke leuk. Iedereen bedankt

groetjes Corné

  • 19 Augustus 2016 - 17:52

    Jaco:

    Corné ik heb jouw verslagen ook met veel plezier gelezen en ik hoop ooit ook in je fietssporen te treden. Bedankt en ik spreek je snel weer.

  • 19 Augustus 2016 - 21:12

    Rikie:

    Hoi Corne,

    Ook jij bedankt voor ons op de hoogte houden van je reis naar Rome. Was elke keer weer spannend om te lezen wat je die dag had meegemaakt. Wij waren heel blij dat je heel bent teruggekomen en voor jou dat je zo'n geweldige ervaring hebt gehad.

    Liefs,

    Kees en Rikie

  • 22 Augustus 2016 - 17:06

    Mireille:

    He Corné,

    Al rijdende naar Toscane door de bergen hebben we in de auto meerdere keren jouw naam genoemd. "Jee... je zal hier maar fietsen, wat mooi maar ook wat zwaar..... " We hadden al veel respect voor je prestatie, maar door zelf in die omgeving te rijden, is dat nog groter geworden!
    Gr. Gerben en Mireille

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corné

Actief sinds 23 April 2016
Verslag gelezen: 1979
Totaal aantal bezoekers 14926

Voorgaande reizen:

17 Mei 2016 - 29 Juni 2016

Fietstocht naar Rome

Landen bezocht: