dag 4 - Reisverslag uit Leeheim, Duitsland van Corné Heck - WaarBenJij.nu dag 4 - Reisverslag uit Leeheim, Duitsland van Corné Heck - WaarBenJij.nu

dag 4

Door: Corné

Blijf op de hoogte en volg Corné

20 Mei 2016 | Duitsland, Leeheim

4e dag. St- Goar - Leeheim. 92 km

De eerste nacht in mijn tentje geslapen . Op zich viel dat niet tegen. Alle tassen in de tent en ook ik paste er nog in.
Om 21.30 mijn slaapzak ingedoken. Ik was echt moe. De rest van de nacht steeds wakker geworden van de passerende treinen. Af en toe leek het of ze mijn tentje in kwamen rijden. Ongelooflijk echt 6 tot 8 treinen per uur. De hele nacht lang. Dus de volgende keer een camping ver van het spoor en dat is gelukt. Nu zit ik in een of ander afgelegen dorp aan een meer. Niks te beleven.

Vanmorgen nog langs de Rijn gefietst tot Bingen. Na een uurtje koffie gedronken in Bacharach. Een mooi Stadje langs de Rijn. Bij Bingen de Rijn verlaten om het stuk langs Mainz af te snijden. Hier ben ik door de streek Rheinhesen gereden bij Nierstein met het pontje de Rijn overgestoken om op een camping in Leeheim uit te komen.Op deze camping is het een komen en gaan van mensen uit Nederland die naar Rome fietsen. Onderweg heb ik Henk uit Amsterdam ontmoet, die ook alleen fietst. Bij de camping kwam ik een echtpaar die samen naar Rome fietsen. Toen wij de tentjes opgezet hadden kwam Wilbert uit Helmond nog op de camping aan.Hem kwam ik later nog tegen in het enige plaatselijke restaurant. Gezellig gekletst en samen teruggelopen naar de camping. Veel contact gehad vandaag met andere Rome gangers. Dat maakt het nog leuker

  • 21 Mei 2016 - 00:16

    Willem:

    Heb jij weer! Denk je alleen op weg te zijn, blijkt een deel van Nederland hetzelfde te doen!! :-)
    Lijkt me trouwens wel bemoedigend, doelgenoten. Ging die trein trouwens ook naar Rome? :-)
    Kijk uit naar je bericht morgen!
    gr
    Willem

  • 21 Mei 2016 - 09:24

    RIkie:

    Hoi Corne,

    Fijn dat je gisteren'n leuke dag gehad hebt, ook al heb je die dan afgesloten met een Helmonders.
    GE komt er nooit vanaf he.
    LIefs

    Rikie

  • 21 Mei 2016 - 10:49

    Rene:

    Corne
    Goed om te lezen hoe het met je gaat. We proberen er hier n beeld bjj te vormen.
    We volgen je blog met veel plezier, kijken iedere avond weer uit naar n nieuw hoofdstuk.
    Veel succes en goed weer gewenst.
    Gr uit Son
    Rene en Rinie

  • 21 Mei 2016 - 21:21

    Wim En Ellen:

    Hoi Corne, leuk om te lezen dat het goed met je gaat en dat je volop aan het genieten bent. al met al een prachtig reis. We wensen je veel succes richting Rome en blijf genieten he. Deze zit in je hart neemt niemand je meer af. We blijven je volgen. Toi toi toi. gr Wim en Ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corné

Actief sinds 23 April 2016
Verslag gelezen: 418
Totaal aantal bezoekers 14934

Voorgaande reizen:

17 Mei 2016 - 29 Juni 2016

Fietstocht naar Rome

Landen bezocht: